Sportlovsläger 21-24 februari

Denna bild har ett alt-attribut som är tomt. Dess filnamn är Sommarläger-2019-Uppvärmning-hallonbåt-1024x768.jpg

Dagläger för barn födda 2009-2015 som går Gymnastik fortsättning, Gymnastik grundträning Äldre och Gymnastik avancerad.

Att vara på läger är fantastiskt roligt! Barnen mognar och utvecklas genom att vara på läger, volterna lossnar då de får en stor träningsmängd, gemenskapen i grupperna ökar och barnen får nya kompisar. Vi har det helt enkelt både roligt och lärorikt!

Lägret, som pågår under fyra dagar, vänder sig till barn i verksamheten som går Gymnastik fortsättning eller Gymnastik avancerad. Gymnasterna delas under lägret in i mindre grupper efter ålder och kunskap. Sportlovslägret är ett mindre läger i antalet barn än sommarlägret, så antalet platser är begränsade.

09.00-9.25 Lämning Långsättersskolans gymnastiksal
09.30 Gymnastikträning
10.15 Fruktpaus
10.30 Fortsatt gymnastik
11.45 Lunch
12.15 Utevistelse
13.00 Högläsning och vila
13.30-15.30 Fristående, luftgolv och andra aktiviteter
14.30 Mellanmål
15.30-16.00 Hämtning
Senast kl 16.00 Måste ditt barn vara hämtat. Om detta är ett problem måste du som förälder höra av dig för att skapa en lösning.

Villkor

Anmälan är bindande. Vid anmälan ska en anmälningsavgift om 700 kr betalas inom 2 dagar, vilken inte återbetalas. Slutbetalningen ska vara betalad senast den 31 januari. Vid avanmälan efter 30 januari utgår full lägeravgift. Vid skada/sjukdom återbetalas lägeravgiften (med avdrag för anmälningsavgiften) mot uppvisande av läkarintyg, fram till 2 dagar innan första lägerdagen. Efterdaterade läkarintyg godkännes ej. Efter den 18 februari görs ingen återbetalning.

Lägeravgift

2.490 kr. I lägeravgiften ingår pedagoger, gymnastiksal, frukt, lunch, mellanmål, pysselmaterial, övriga aktiviteter.

Anmälan

Anmäl ditt barn via anmälningsformuläret nedan. När anmälan kommit in kommer du att få ett mail med bekräftelse och mer information. Antalet platser är begränsat.

1Namn och födelsedag
2Kontaktuppgifter