Jobba hos oss!

Gymnastiktränare/pedagog till Barnens Gymnastikskola

Nu söker vi fler gymnastikpedagoger och ledarassistenter till läsåret 2023/2024! Vi söker dig som har ett passionerat intresse för och egen erfarenhet inom gymnastik, idrott, barn och ledarskap. Du älskar att jobba med barn och se dem utvecklas. Du behöver också vara en fena på problemlösning, en god pedagog, kommunikatör och gilla att jobba i team. Vi jobbar alltid två eller tre pedagoger tillsammans.

Tjänsterna omfattar tre till tio lektioner per vecka och man jobbar alltid minst 2-3 lektioner i rad. Arbetet är förlagt till eftermiddag/tidig kväll på vardagar samt förmiddagar på helger och är därför perfekt att kombinera med studier eller annat deltidsjobb. Vi är i nuläget 12 pedagoger som har världens roligaste och mest givande jobb!

Du kommer få utbildning i allt från ledarskap och kommunikation, så väl som i barns utveckling, pedagogik och gymnastikteknik. För närvarande har vi närmare 350 barn i åldrarna 1,5 till 13 år i våra 30 grupper i Nyköping, Svalsta och Oxelösund.

Låter det här som klippt och skuret för dig? Maila i så fall din ansökan, bestående av CV och personligt brev, till vår VD Carina Ramsthaler på nykoping@barnensgymnastikskola.se

Varmt välkommen med din ansökan!