Luftgolvsevent Gymnastik avancerad/speed

Anmälan till Luftgolvsevent för Gymnastik avancerad/speed

27 december 2023 kl 17.30-18.45 i Bryngelstorpsskolans gymnastiksal

När anmälan gått igenom får du ett bekräftelsemail med betalningsinstruktioner till den mailadress du angett. Skulle du inte få det har något gått fel. Då ber vi dig vänligen höra av dig till oss via mail eller telefon.

Instruktion till dig som har Hotmail: Vi hamnar ibland i skräpposten hos Hotmailanvändare. Har du en alternativ mailadress skriv gärna den, eller lägg till vår mailadress till dina kontakter, nykoping@barnensgymnastikskola.se.
(Innefattar även betalningsansvaret för eventet)
Villkor: Anmälan till eventet är bindande och avgiften ska vara Barnens Gymnastikskola tillhanda inom 48 timmar. Vid betalning efter förfallodagen påförs en förseningsavgift om 60 kr för Påminnelse 1 och ytterligare 60 kr för Påminnelse 2 samt debiteras dröjsmålsränta enligt gällande räntelag.