Öppet hus 7/1 2024

Söndagen den 7 januari 2024 bjuder vi in till Öppet hus i Bryngelstorpsskolan i Nyköping, för att du och ditt barn ska få möjlighet att träffa oss och uppleva hur en gymnastiklektion på Barnens Gymnastikskola går till. Detta tillfälle är även för dig som vill ha plats i Svalsta till våren.

Vi har dels tid för ”drop-in” där ni kan träffa oss och barnen får prova vanligt förekommande övningar på våra lektioner. Vi erbjuder också två kostnadsfria lektioner för olika åldersgrupper.

Föranmälan krävs för deltagande i lektionerna, och antalet platser är begränsade. Detta för att vi på bästa sätt ska kunna planera och ge en rättvis bild av kvaliteten på våra lektioner. Anmälan görs via formuläret nedan. Detta tillfälle är enbart för barn som inte har gått i vår verksamhet på minst ett år och som inte redan har en plats till våren 2024. Observera att deltagande vid detta tillfälle inte garanterar en plats till våren då vissa kurser kan bli helt fullbokade innan den 7 januari. Vill du istället boka en ordinarie plats direkt hittar du hela vårt schema här.

Schema för den 7 januari:

15.00-15.45 Drop-in och tid att träffa oss, se salen och prova olika vanligt förekommande övningar

15.45-16.15 Minigymnastik/Motorik mot gymnastik (för barn födda 2018-2020)
Fullbokat, men det går bra att anmäla sig till reservplats!

16.30-17.00 Gymnastik grundträning (för barn födda 2017-2018)

Varmt välkomna!

1Välj kurs