Aktuellt

Nu finns succékonceptet från Lidingö i Nyköping och Oxelösund! Sedan 2003 drivs Lidingö Gymnastikskola framgångsrikt av Mia Eriksson Holst med närmare 1000 barn i verksamheten på Lidingö och Gärdet i Stockholm. Sommaren 2017 startade den första franchiseverksamheten, Barnens Gymnastikskola, i Nyköping.

Vi finns under våren 2024 på tre platser runt Nyköping; i Bryngelstorpsskolan, Långsättersskolan och i Svalstaskolan. Vi erbjuder plats för över 350 barn födda 2010-juni 2022.

Ny kursstart vecka 12! Vi tar nu emot anmälningar till vårens andra kursperiod som pågår vecka 12-21. Tryck här för att komma till vårt formulär för nyanmälan. Schema med lediga platser hittar du här

Läger! Under skolloven har vi lägerverksamhet. Här kan du läsa mer om våra läger.

Tävlingsverksamhet hösten 2024! Till hösten startar vi upp tävlingsverksamhet i egen regi för barn med flera års erfarenhet av organiserad gymnastikträning. Har du ett barn som inte går hos oss men är intresserad av att börja i en tävlingsgrupp till hösten ber vi dig att maila oss för mer information!