Bekräftelse av plats (kurs om 16 tillfällen)

I nedan formulär bekräftar du den plats du fått erbjudande om via mail. Av mailet framgår vilken kurskod du ska ange. Alla fält måste fyllas i och villkoren godkännas för att bekräftelsen ska gå igenom. Då får du också ett automatiskt mail till den mailadress du angett nedan. Därmed blir anmälan bindande.

På den här kursen utgår en anmälningsavgift om 440 kr. Den ska betalas till vårt bg 5649-7019 inom 48 timmar från det att du bekräftat anmälan via detta formulär. Vid senare betalning påförs en påminnelseavgift om 60 kr.

För den här kursen krävs även medlemskap i vår klubb Lidingö International Gymnastics Club, vänligen sätt in 100 kr i medlemsavgift till bg 5070-9906 om ditt barn ännu inte är medlem. Ange då barnets namn samt 10-siffrigt personnummer.

Barnets namn

Kurskod

Anmälarens (ditt) namn

Anmälarens e-post (Obs! Hotmailanvändare brukar få vår bekräftelse i skräpposten. Har du en alternativ mail, skriv hellre den för att försäkra dig om att du nås av bekräftelsen.)

Jag har läst och godkänt Lidingö Gymnastikskolas villkor och regler.